18.Kasım.2020 | #1 |
Çevrimdışı
|
Çağrı Katibim - Çağrı Merkezi Uygulaması
Çağrı Katibim, Çağrı Merkezi Çalışanlarınızın bilgisayar üzerinden kulaklık ile borçlu görüşmesini yapabileceği bir yazılımdır.
Ayrıntılı bilgi için*https://shayazilim.com web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız personellerinizin; • Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yaptığını, • Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını, • Kaç dakika görüştüklerini, • Günlük / Aylık / Yıllık personel çağrı performansını, • Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını, • Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir, • Çağrı Katibim; Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur, • Uyap Sisteminden otomatik olarak toplu sorgu yapabilirsiniz, • Çağrı merkezi personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir, • En düşük fiyat garantisi ile iddialıyız, • Çağrı Katibimi Ücretsiz 15 Gün Test edebilir satın alma şartı olmaksızın deneyebilirsiniz, • Gelişmiş Raporlama Özelliği, • Sisteminizdeki Tüm Verilere Dilediğiniz Filtre, • Kritere Göre Sistemi Yavaşlatmadan Dışarı Aktarabilme Özelliği, • Birden Fazla Dosyası Olan Bir Borçlunuzun Herhangi Bir Föyünde Eklediğiniz • İletişim Numarası Sistemde Kayıtlı Olan Tüm Föylere Otomatik İşlenme Özelliği, • Föy'e Sınırsız Taraf Ekleyebilme Özelliği, • Birden Fazla Föy Açma, Sekme Mantığıyla Aynı Anda Çoklu İşlem Yapabilme Özelliği. UYAP AVUKAT PORTAL İLE %100 UYUMLU Otomatik Arama - Predictive Dialer • Önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik olarak bağlayan sistemdir, • Otomatik arama listesi oluşturma özelliği, • Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme, • Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme, • Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme, • Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme, • Müşteri temsilcilerini anlık takip edebilme, • Personellerin görüşme istatistiğini raporlama, • Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama gibi özellikleri bulunmaktadır. • Çağrı Katibim ile yüksek performans, düşük maliyet raporlanabilir çalışma iş gücüne sahip olacaksınız, • Personellerinizin arasında performans ölçümünü yapabileceksiniz, • Çağrı Katibim diğer çağrı merkezi yazılımlarından farklı olarak hukuk bürolarının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak suretiyle kurgulanmıştır, • Çağrı Katibim ile Uyap dosyalarınızı otomatik olarak sorgulayabilir, • Çağrı Merkezi personellerinizin görmesini sağlayabilir, • Personellerinizin tekrar sorgulamasına gerek kalmaz. • Mevcut İca Takip Yazılımınla Entegre; yani aynı anda kullanabilirsiniz, • Diğer santral yazılımlarına oranla %50 oranında daha ekonomiktir, • Çağrı Katibim sadece hukuk büroları için satışı yapılmaktadır, • Kullanıcının istediği ek özelliklerin yapılması konusunda 3 iş günü içersinde eklenmesi taahhüdü veriyoruz, • Düşük yıllık destek ücreti garantisi Uyap bağlantınızı call center personelleriniz sorunsuz kullanabilir, • Uyap sistemi üzerinden toplu sorgulama yapabilir, sonuçları tüm çağrı merkezi personelleriniz görebilir, • Yapay zeka otomatik arama sayesinde nicelikli veriye ulaşıp olumlu arama sayınızı artırabilirsiniz. • Geleneksel santral donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP PBX Santral' dir, • Avukatlık ofislerine özelleştirilebilir çalışma kurgusu, • Kullanıcı dostu, basit anlaşılır ara yüzleri ile kolay yönetim Mevcut network yapısını kullanabilme, • Sanal ses hizmetlerini kullanarak arama yapabilme, • Mevcut GSM (Mobil) hatlarını kullanarak arama yapabilme, • Sabit telekom hatlarını kullanarak arama yapabilme, • Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme, • Uyap Avukat Portal tüm işlemlerini yapabilme, • 118 Tckno ile Sms Gönderebilme (Evrak Gereklidir), • 118 Tckno ile tüm operatörler numara sorgulama (Evrak Gereklidir), • 118 Toplu Mail gönderimi (Evrak Gereklidir), • Entegre telefon defteri ile arayan bilgilerini gösterebilme, • Akıllı çağrı yönlendirme, • Çağrı yönetimi Entegre SMS sistemi ile kolay SMS gönderebilme, • Otomatik sesli mesaj dinletme, • Otomatik arama (Predictive Dialer), • Gelişmiş raporlama, • Cevapsız çağrıları raporlama gibi birçok özelliği bulunmaktadır. Call Center Voip Telefonu (Pc Telefonu) Tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı bir telefon yazılımdır. • Arayan numara ve kişi bilgilerini gösterebilme, • Tek tuşla çağrı transferi yapabilme, • Diğer abonelerin Meşgul/DND durumunu gösterebilme, • Gelişmiş Çağrı Kaydı (Arayan, Aranan, Cevapsız Çağrılar) CRM / Back Office Uygulamaları ile Entegrasyon, • Ekrandaki numaraya ve yeni numaralara SMS gönderebilme, • Sim karta gelen SMS (Kısa Mesaj) görebilme, • Sim karttan SMS (Kısa Mesaj) gönderebilme gibi birçok özellik bulunmaktadır. Çağrı Katibim / Taa Call Solution İcra ağırlıklı hukuk bürolarının ihtiyaçları düşünülerek oluşturulmuş, 10 hukuk bürosunda 3 ay boyunca test edilmiş, gerekli güncellemeleri yapılarak tamamlanmış ve satışa sunulmuş tamamen size ait bir yazılımdır. • Maliyeti rakiplere oranla %30 daha düşük olmasına rağmen performansı %100 daha fazladır, • Yazılımımızı ücretsiz deneme imkanı sunmaktayız, • Ofisinizde kurulacak olan Server Santral sayesinde hem lokal ,hem de ofis dışında kendi santralinize bağlanarak işlem yapabileceksiniz, • Ses kayıtlarınız, müşteri bilgileriniz, borçlu bilgileriniz vb. tüm kayıtlarınız sizin kontrolünüzde, size ait sunucuda şifreli bir şekilde saklayabilirsiniz, • Sistem üzerinden; TC kimlik no ile sms sorgu, TC kimlik no ile numara sorgu, Telefon ile kişi sorgu modüllerine sahiptir.(Btk Lisanslı Firma İle Sözleşme İmzalamanız Gerekmektedir) • Uyap Avukat Portal sistemi ile tamamen entegre çalışarak güncellemelerini sürekli takip etmektedir, Minimum Sistem Gereksinimleri • Sistemin %100 Stabil Çalışabilmesi için Admin / Agent / Client Bilgisayarlarının Windows 7 64 Bit İşletim Sistemi, • i3 işlemci CPU, • 4 Gb Ram , • Kablolu Bağlantı, • Cat6 / Gigabit Network, • Stabil İnternet Olması Gerekmektedir. |
|
|